Koji je rok isporuke za uređaje?
Ukoliko je uređaj raspoloživ na skladištu u Hrvatskoj rok isporuke je do 10 radnih dana.
U slučaju nekog drugog roka isporuke obavijestit ćemo Vas prilikom obrade narudžbe.
...u centru zbivanja.
Slavonski brod, Našice, Beli Manastir, Đakovo, Valpovo, Vukovar, Osijek....
Ukoliko je uređaj raspoloživ na skladištu u Hrvatskoj rok isporuke je do 10 radnih dana.
U slučaju nekog drugog roka isporuke obavijestit ćemo Vas prilikom obrade narudžbe.
Dostava se vrši do ULAZA U STAMBENI OBJEKAT. Unos u stan ili kuću ne vršimo.
Cijena dostave se računa na osnovi ukupne mase uređaja i iskazana je na ponudi prilikom narudžbe. U slučaju nekog drugog iznosa cijene dostave obavijestit ćemo Vas prilikom obrade narudžbe.
Možete, webshop Vam omogućuje upis podataka za R1 prilikom kreiranja narudžbe. Odabirom opcije ‘Želim R1 račun’ upisujete potrebne podatke: naziv tvrtke, OIB i sjedište (punu adresu).
Možete, prilikom kreiranja narudžbe odaberete način plaćanja ‘Gotovinom prilikom pouzeća’. To se odnosi na način plaćanja gdje vi dostavljaču plaćate paket gotovinom kada Vam stigne na adresu dostave.
Trenutno nemamo aktivnih kupona za popust. Svakako će aktivni kuponi biti istaknuti na vidljivim mjestima webshopa ili ćete ih dobiti na email adresu.
Kako bi se osigurala što brža dostava, isporuka narudžbi s više artikala vrši se direktno iz trgovine ili skladišta u kojem je artikl na stanju. Zato je u pojedinim situacijama moguće da naručeni artikli na isporuku idu s više različitih lokacija - u tim slučajevima možete očekivati isporuku u više paketa. Za ovakav način isporuke ne snosite nikakve dodatne troškove dostave.
Račun ćete dobiti u digitalnom obliku putem email-a kojeg ste naveli na narudžbi.
Ako proizvod ima oštećenja obratite nam se putem email-a s fotografijama oštećenih dijelova i opisom kvara. S povjerenjem ćemo Vašu reklamaciju riješiti u najkraćem mogućem roku.
Prilikom dostave robe kupac je dužan pregledati robu, te provjeriti da li je roba isporučena bez fizičkih oštećenja, te se potpisom dostavnice kupac odriče naknadnih reklamacija po ovoj osnovi. Kupac nije dužan preuzeti robu s fizičkim oštećenjem. U slučaju skrivenih oštećenja (unutar aparata, vanjska oštećenja ispod ambalaže...) kupac je dužan sačuvati originalnu ambalažu radi provjere iste, na dijelu nastalog fizičkog oštećenja. Ukoliko se ustanovi da je ambalaža oštećena na dijelu gdje je oštećeni aparat, reklamacija neće biti uvažena, jer se oštećenje trebalo uočiti prilikom preuzimanja robe.
Ukoliko je oštećenje skriveno, nakon reklamacije dobavljaču i odobravanja od strane dobavljača uređaj ćemo zamijeniti za novi.
Cijene na webu nisu nužno iste kao cijene u trgovinama. Webshop može imati popuste namijenjene isključivo web kupcima.