Početna Česta pitanja

Česta pitanja

Koji je rok isporuke za uređaje

Ukoliko je uređaj raspoloživ na skladištu u Hrvatskoj rok isporuke je do 10 radnih dana.

U slučaju nekog drugog roka isporuke obavijestit ćemo Vas prilikom obrade narudžbe.

Koja je cijena dostave

Cijena dostave se račun na osnovi ukupne mase uređaja i iskazana je na ponudi prilikom narudžbe.

U slučaju nekog drugog iznosa cijene dostave obavijestit ćemo Vas prilikom obrade narudžbe.

Koji su uvjeti dostave

Dostava se vrši do ULAZA U STAMBENI OBJEKAT. Unos u stan ili kuću ne vršimo.

Koji su uvjeti reklamacije

Prilikom dostave robe kupac je dužan pregledati robu, te provjeriti da li je roba isporučena bez fizičkih oštećenja, te se potpisom dostavnice kupac odriče naknadnih reklamacija po ovoj osnovi. Kupac nije dužan preuzeti robu sa fizičkim oštećenjem. U slučaju skrivenih oštećenja (unutar aparata, vanjska oštećenja ispod ambalaže...) kupac je dužan sačuvati originalnu ambalažu radi provjere iste, na dijelu nastalog fizičkog oštećenja. Ukoliko se ustanovi da je ambalaža oštećena na dijelu gdje je oštećeni aparat, reklamacija neće biti uvažena, jer se je oštećenje trebalo uočiti prilikom preuzimanja robe.

Ukoliko je oštećenje skriveno, nakon reklamacije dobavljaču i odobravanja od strane dobavljača uređaj ćemo zamijeniti za novi.