Centar tehnike Česta pitanja

Česta pitanja

Koji je rok isporuke za uređaje?

Ukoliko je uređaj raspoloživ na skladištu u Hrvatskoj rok isporuke je do 10 radnih dana.

U slučaju nekog drugog roka isporuke obavijestit ćemo Vas prilikom obrade narudžbe.

Koji su uvjeti i cijena dostave?

Dostava se vrši do ULAZA U STAMBENI OBJEKAT. Unos u stan ili kuću ne vršimo.

Cijena dostave se računa na osnovi ukupne mase uređaja i iskazana je na ponudi prilikom narudžbe. U slučaju nekog drugog iznosa cijene dostave obavijestit ćemo Vas prilikom obrade narudžbe.

Mogu li dobiti R1 račun?

Možete, webshop Vam omogućuje upis podataka za R1 prilikom kreiranja narudžbe. Odabirom opcije ‘Želim R1 račun’ upisujete potrebne podatke: naziv tvrtke, OIB i sjedište (punu adresu).

Mogu li napraviti narudžbu, a da platim kada mi paket stigne doma?

Možete, prilikom kreiranja narudžbe odaberete način plaćanja ‘Gotovinom prilikom pouzeća’. To se odnosi na način plaćanja gdje vi dostavljaču plaćate paket gotovinom kada Vam stigne na adresu dostave.

Gdje mogu pronaći kupon za popust?

Trenutno je aktivan promo kod DOSTAVA i vrijedi za bijelu tehniku brenda Bosch i Samsung. Isto tako, vrijedi za sve načine plaćanja osim gotovinom prilikom preuzimanja.

Naručeno je više artikala, a stigao mi je samo jedan. Što se događa?

Kako bi se osigurala što brža dostava, isporuka narudžbi s više artikala vrši se direktno iz trgovine ili skladišta u kojem je artikl na stanju. Zato je u pojedinim situacijama moguće da naručeni artikli na isporuku idu s više različitih lokacija - u tim slučajevima možete očekivati isporuku u više paketa. Za ovakav način isporuke ne snosite nikakve dodatne troškove dostave.

Stigao mi je proizvod na adresu, ali ne i račun. Što se događa?

Račun ćete dobiti u digitalnom obliku putem email-a kojeg ste naveli na narudžbi.

Koja je procedura u slučaju reklamacije naručenih proizvoda?

Ako proizvod ima oštećenja obratite nam se putem email-a s fotografijama oštećenih dijelova i opisom kvara. S povjerenjem ćemo Vašu reklamaciju riješiti u najkraćem mogućem roku.

Prilikom dostave robe kupac je dužan pregledati robu, te provjeriti da li je roba isporučena bez fizičkih oštećenja, te se potpisom dostavnice kupac odriče naknadnih reklamacija po ovoj osnovi. Kupac nije dužan preuzeti robu s fizičkim oštećenjem. U slučaju skrivenih oštećenja (unutar aparata, vanjska oštećenja ispod ambalaže...) kupac je dužan sačuvati originalnu ambalažu radi provjere iste, na dijelu nastalog fizičkog oštećenja. Ukoliko se ustanovi da je ambalaža oštećena na dijelu gdje je oštećeni aparat, reklamacija neće biti uvažena, jer se oštećenje trebalo uočiti prilikom preuzimanja robe.

Ukoliko je oštećenje skriveno, nakon reklamacije dobavljaču i odobravanja od strane dobavljača uređaj ćemo zamijeniti za novi.

Jesu li cijene u trgovinama iste kao na webshopu?

​​​​​​Cijene na webu nisu nužno iste kao cijene u trgovinama. Webshop može imati popuste namijenjene isključivo web kupcima.